Yüksek Ritim / Drumline Komedi Filmi izle



Yüksek Ritim izle,Yüksek Ritim filmini izle,Yüksek Ritim divx izle,Yüksek Ritim filmini divx izle,Yüksek Ritim online divx izle. Yüksek Ritim / Drumline full izle, Yüksek Ritim / Drumline hd izle
Senaryo :
Tina Gordon Chism
Oyuncular :
Nick Cannon, Orlando Jones, Zoe Saldana, Leonard Roberts, Jason Weaver, Earl Poitier, Candace Carey
Görüntü Yönetmeni :
Shane Hurlbut
Müzik :
John Powell
Süre :
1 saat, 58 dk.

Amerika’da oldukça popüler olan takım bandoları için asıl maç, oyunun devre arasında başlar. Onlarca, iyi giyimli müzisyen, farklı enstrümanlarıyla izleyicileri maçtan daha çok eğlendirirler. Atlanta A&T Üniversitesi’ndeki öğrenci bandosu da iyi hazırlanmış kareografileriyle dikkat çeken, popüler bir bandodur. Kendine has ritüelleri olan bu bando, üniversiteye Harlem’den tam bursla gelen hip-hop davulcusu Devon Miles’ın katılmasıyla hem renklenir, hem de eski disiplininden uzaklaşır.
Drumline, ABD’de kendine has bir alt-kültür yaratmış olan maç aralarını süsleyen show gruplarının dünyasını perdeye taşıyan bir film


Responses

0 Respones to "Yüksek Ritim / Drumline Komedi Filmi izle"

Yorum Gönder

 
yukarı Çık Copyright © 2010 |