Ben Hariç Herkes ölsün Filmi full izle



Ben Hariç Herkes ölsün – Vse Umrut, A Ya Ostanus
Ben Hari%C3%A7 Herkes %C3%B6ls%C3%BCn 312x415 Ben Hariç Herkes ölsün Filmi full izle
Türkçe Dublaj – Ben Hariç Herkes ölsün
Puanı: 5.7/10
Yapım: 2008 ~ Rusya
Tür: Dram
Yönetmen: Olga Shuvalova, Agniya Kuznetsova, Donatas Grudovich, Polina Filonenko, Yuliya Aleksandrova
Ergen olmak güç iş. Moskova’nın dışındaki sevimsiz bir kenar mahallede yaşayan on dört yaşındaki üç genç kızın, Katya, Vika ve Zhanna’nın işi ise iyice güç. Baba dayağından kurtulmak isteyen Katya evden kaçar, Zhanna intihara teşebbüs eder ama başarısız olur, Vika da duşta kızlar tarafından tartaklanır. Hayatlarındaki tek güzel şey arkadaşlıklarıdır. Katya hocasına hakaret edip başını derde sokunca, en sonunda bu arkadaşlıkları da sınavdan geçecektir. Zhanna ile Vika ya onun yanında kalacak ya da arkalarını dönüp okulun dans partisine gideceklerdir.

A Ya Ostanus film izle, Ben Hariç Herkes ölsün Filmi divx, Ben Hariç Herkes ölsün Filmi hd izle, Ben Hariç Herkes ölsün Filmi indir, Ben Hariç Herkes ölsün Filmi türkçe dublaj izle, Vse Umrut


Responses

0 Respones to "Ben Hariç Herkes ölsün Filmi full izle"

Yorum Gönder

 
yukarı Çık Copyright © 2010 |